Schrijf de eerste review over dit product

Limited Edition Funko Vinyl Sugar Dorbz van Iron Man Helmet-Up uit Captain America Civil War.
De figure is gemaakt van pvc en is ongeveer 7,5 cm groot.

Deze figure was alleen beschikbaar via de Marvel Collector Corps subscription boxes. Wees er snel bij want op = op.

Details

Koop nu deze Limited Edition Funko Vinyl Sugar Dorbz van Iron Man Helmet-Up uit Captain America Civil War bij NerdUP Collectibles.

Captain America

Captain America is het alter ego van Steve Rogers, een tengere jongeman die vanwege zijn zwakheid en het feit dat hij veel ziek was werd geweigerd door het Amerikaanse leger. Een legerofficier, Generaal Chester Phillips, bood Steve toen de kans om alsnog zijn land te dienen door deel te nemen aan een geheim militair project genaamd “Operation Rebirth”. Steve ging akkoord en werd naar een geheim laboratorium in Washington gebracht waar hij werd voorgesteld aan Dr. Abraham Erskine (codenaam: Prof. Reinstein), de uitvinder van het zogenaamde “Super Soldaten serum”. Een nieuw militair wapen dat mensen kon veranderen in perfecte soldaten. Captain America werd ingezet om de Tweede Wereldoorlog te kunnen winnen. Captain America draagt een kostuum met het motief van de Amerikaanse vlag en heeft een onverwoestbaar boomerang schild dat zowel als wapen gebruikt kan worden als bescherming tegen andere wapens.

Captain America: Civil War

Marvel Studios heeft in 2016 Captain America: Civil War uitgebracht in de Marvel Cinematic Universe. Dit is de 1ste film in Phase 3 zijn voor Doctor Strange. Na de gebeurtenissen van Avengers: Age of Ultron, blijven Captain America en the Avengers de wereld beschermen, maar het team word verdeeld door hun meningen over de Superhuman Activity act van de regering wat resulteert in Captain America: Civil War.

Marvel

Marvel werd in 1939 opgericht door Martin Goodman. In der jaren 50 en 60 begon het bedrijf met produceren van strips over superhelden. Op 31 december 2009 nam The Walt Disney Company Marvel Entertainment over. Marvel is bekend door series als Captain America, Iron Man, Daredevil, Avengers, Hulk, Spider Man, X-men, Thor en vele andere. Ook zijn er vele films en animatieseries gebaseerd om de Marvel Comics.

Extra informatie

Manufacturer Info Funko maakt vinyl collectible figures, zoals de Funko Pop! Vinyl reeks, van meer dan 150 licenties zoals Lucas Films, Marvel, Hasbro, The Walking Dead, Game of Thrones, DC Comics en Disney.
Merk Funko